مجله ی کودک

تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه

شستن عروسک آنجل در خانه

درود بر همراهان همیشگی شازده کوچولو. در این مطلب نحوه تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه را به شما می‌آموزیم. عروسک آنجل، یکی از پر طرفدارترین عروسک های چند سال اخیر است. که از کوچک تا بزرگ، علاقه مند به داشتن این عروسک زیبا هستند. شاید شما این عروسک را به اسم نشناسید اما قطعا خود عروسک را دیده اید و تصویر آن برای شما آشنا است. این مدل عروسک به دلیل آنکه در سایز های مختلف (از کوچک تا بزرگ) تولید می‌شود، توانسته علاقه ی کودکان زیادی را به خود جلب کند. اما از آنجا که کودک شما به عروسک آنجل بیش از دیگر عروسک های خود علاقه مند است، به صورت مداوم از آن استفاده می‌کند و پس از مدتی شاهد کثیف شدن یا چرک شدن عروسک می‌شوید.

 حتی ممکن است احساس کنید که عروس شما بوی نامطبوعی دارد و دیگر همانند روز اول تمیز و زیبا نیست‌. این بوی نامطبوع نشان دهنده ی تجمع باکتری ها و قارچ ها در عروسک می‌باشد که با تمیز شدن آن رفع می‌شود. در این شرایط چگونه می‌توانیم عروسک را تمیز کنیم؟یا به نظر شما از چه روشی برای شستشوی عروسک استفاده کنید تا آسیب نبیند. همچنین باید مراقب باشیم که عروسک کاملا تمیز شود تا کودک بتواند به راحتی از آن استفاده کند. شاید پیدا کردن یک روش برای دفع آلودگی و باکتری های عروسک کمی دشوار به نظر برسد. اما در حقیقت اینطور نیست.

تا پایان این مطلب می‌آموزید که چگونه یک عروسک خرگوش یا خرس را تمیز کنید. به همین خاطر خرید عروسک با کیفیت، بسیار اهمیت دارد. زیرا پس از مدتی شما ناچار به شستن عروسک هستید. چه زمانیکه کودک شما با آن عروسک بازی کند و چه زمانیکه آن را در کمد یا قفسه ای نگه دارید. پس به هنگام خرید به کیفیت آن دقت کنید تا در زمان شستشو بتوانید بدون نگرانی از آسیب دیدن، عروسک را تمیز کنید. در ادامه ی مطلب به روش های مختلفی برای تمیز کردن عروسک اشاره می‌کنیم.

شستن عروسک نینی سایت

برای تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه ابتدا باید بدانید که این عروسک جز دسته ی عروسک های پولیشی می‌باشد. برای شستن عروسک های پولیشی چندین راه وجود دارد که هر کدام را به شما توضیح می‌دهیم. اما شاید شما به دنبال راه حلی در نینی سایت باشید. در این سایت مادران زیادی، از تجربیات خود صحبت می‌کنند. اما شاید هر روشی اصولی و متناسب با شستن عروسک شما نباشد. پس توصیه میکنیم که با مطالعه ی هر روش اقدام به شستشوی عروسک جذاب آنجل نکنید. زیرا ممکن است این عروسک زیبا را از دست بدهید و مجبور به خرید دوباره ی آن شوید‌.

همیشه از روش های اصولی و بدون ریسک استفاده کنید. یکی از آن روش ها شستن عروسک به صورت دستی است. اگر عروسک آنجل شما داراییک زیپ برای خالی کردن الیاف بود، کار شما آسان می‌شود. اما اگر قادر به خالی کردن الیاف عروسک نبودید هیچ اشکال ندارد. می‌توانید عروسک را در لگن حمام با آب سرد و مقدار کمی مایع صابون شستشو دهید. فراموش نکنید که در استفاده از مایع صابون نباید زیاده روی کرد. زیرا میزان کف زیادی داخل الیاف و محتویات عروسک جمع می‌شود و دیگر قادر به تمیز شستن آن نیستید‌.

عروسک خرگوش انجل

از طرفی پس از خشک شدن نیز متوجه بوی بد عروسک می‌شوید. زیرا از مقدار زیادی شوینده استفاده کردید. زمانیکه عروسک را به روش دستی میشویید، به هیچ وجه برای خشک کردن از خشک کن یا سشوار استفاده نکنید‌. ابتدا با حوله یا دستمال آب اضافی عروسک را بگیرید و سپس در محلی، زیر نور آفتاب قرار دهید. نور آفتاب سبب خشک شدن، ضدعفونی شدن، برطرف کردن بوی نامطبوع و رفع چرکی عروسک می‌شود. البته باید بدانید که عروسک خرگوش آنجل اورجینال را می‌توانید با ماشین لباسشویی نیز شستشو دهید. زیرا این عروسک از کیفیت بالایی برخوردار است و به سادگی آسیبنمیبینند. در قسمت های بعدی شستن عروسک آنجل را در ماشین لباسشویی آموزش می‌دهیم.

شستن عروسک در ماشین لباسشویی

به هنگام شستن عروس در ماشین لباسشویی باید به این نکته دقت کنید که عروسک شما موزیکال است یا خیر‌. زیرا در عروسک های موزیکال قطعات الکتریکی وجود دارد که با شستشو آسیب می‌بیند. پس اگر قصد داریدیک عروسک موزیکال را به هر روشی شستشو دهید، ابتدا باید قطعات را به صورت کامل از داخل عروسک خارج کنید. سپس می‌توانید آن را شستشو دهید. البته عروسک های آنجل، از عروسک های پولیشی بدون موزیکال هستند و لازم نیست نگران این موضوع باشید. حال برای تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه به روش ماشینی ابتدا باید مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا عروسک آنجل را در توری مخصوص یا کیسهی پارچه ای قرار دهید.
  • سپس آن را به تنهایی داخل ماشین لباسشویی بگذارید‌.
  • برای شستن این عروسک زیبا حتما از آب سرد استفاده کنید. می‌توانید به درجه ی نوشته شده بر روی تگ عروسک توجه کنید و از آن درجه برای شستن در ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  • استفاده از مواد شوینده قوی را برای عروسک ها کنار بگذارید. زیرا مقدار کمی مایع صابون برای شستن یک عروسک آنجل کافی است.
  • برای خشک کردن عروسک نیز بهتر است از خشک کن قوی استفاده نکنید. یا مقدار کمی از خشک کن کمک بگیرید و یا به صورت کامل، زیر نور آفتاب قرار دهید تا خشک شود. اگر احساس می‌کنید که عروسک شما بافتی حساس دارد، بهتر است آن را زیر نور آفتاب قرار ندهید‌.
  • پس از خشک شدن کامل می‌توانید آن را به فرزندتان تقدیم کنید. فراموش نکنید که با شستن عروسک کودک می‌توانید، در حفظ سلامتی او موثر باشید‌.

از این روش می‌توانید برای دیگر عروسک های پولیشی باکیفیت کمک بگیرید. اما عروسک آنجل نیزیکی از عروسک هایباکیفیت است که شما می‌توانید به روش دستییا با ماشین لباسشویی، اقدام به تمیز کردن آن کنید‌.

شستن خرس ولنتاین

ما می‌توانیم از تمام نکاتی که برای تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه استفاده می‌کنیم، برای شستن خرس ولنتاین نیز استفاده کنیم. زیرا این عروسک ها در دسته ی عروسک های پولیشی قرار دارند و همچنین از عروسک های پرطرفدار بازار هستند. فقط باید توجه داشته باشید که برای شستن خرس های بزرگ ولنتاینی بهتر است که محتویات داخل آن را خالی کنید. تا بتوانید خرس را داخل ماشین لباسشویی جا دهید. اما اگر نتوانستیدیا نخواستید که الیاف داخل خرس را تخلیه کنید، می‌توانید عروسک را به خشک‌شویی دهید. تا با خیال راحت و با استفاده از روش های تخصصی، عروسک شما شسته شود.

شستن عروسک خرس ولنتاین

به هنگام شستن خرس با ماشین لباسشویی، استفاده از کیسهی شستشو یا توری را فراموش نکنید. همچنین قبل از شستشوی خرس اقدام به تمیز کردن لکه های عروسک کنید. تا پس از شستشوی نهایی شاهد باقی ماندن برخی از لکه ها نباشید. شما می‌توانید برای پاک کردن لکه ها از یک قطره شامپو یا مایع ظرفشویی کمک بگیرید. سپس با دستمال مرطوب و قطره ی شوینده، محل لکه بکشید تا کاملا تمیز شود‌. برای تمیز کردن برخی از نواحی عروسک خرس، مانند چشم های دکمه مانند یا ویژگی های لباس آن می‌توانید از یک مسواک نرم نیز کمک بگیرید.

نکته ی بسیار مهمی که در شستن خرس ولنتاین نباید فراموش کنید این است که از قرار دادن عروسک و لباس های رنگی بپرهیزید. زیرا ممکن است، دیگر لباس ها به خرس شما رنگ دهد و عروسک آسیب ببیند. در این صورت دیگر نمی‌توانید رنگ را از روی خرس پاک کنید. پس در نتیجه برای شستن یک عروسک در ماشین لباسشویی لازم است که به تنهایی اقدام کنید و از شوینده های ملایم کمک بگیرید‌. همانطور که عروسک خرس بسیار جذاب و پرطرفدار است، به هنگام شستشو نیز نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

عروسک خرگوش ناز

پس از گفتن نکات تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه به سراغ عروسک خرگوش ناز می‌رویم. شاید بپرسید که از کدام عروسک خرگوش صحبت می‌کنی؟ عروسک های خرگوش زیادیوجود دارند که زیبا و پرطرفدار هستند. اما پرطرفدارترین آنها، عروسک آنجل است. قطعا شهری وجود ندارد که در آن نتوان عروسک آنجل را پیدا نکرد. اما شایدیافتن عروسک اورجینال آنجل کمی سخت تر باشد. در کل عروسک های خرگوش ناز، نظر افراد زیادی را به خود جلب می‌کنند‌. این عروسک یک گزینهی مناسب برایخرید عروسک دخترانه است.

شما می‌توانید با هر مقدار مبلغی،یک عروسک خرگوش زیبا پیدا کنید. اما مزیت استفاده از عروسک خرگوش آنجل این است که در سایز های زیادی تولید می‌شود. آنجل عروسکی است که می‌تواند متناسب با هر سنی باشد. چشمانی بسته دارد و چهره ای خواب اما مهربان را نشان می‌دهد‌. از این جهت به افراد زیادی آرامش می‌بخشد. اگر شما قصد هدیه دادن به یک دختر خانم را دارید، می‌توانید از عروسک خرگوش آنجل استفاده کنید‌. قطعا این هدیه هر دختری را به هیجان می‌آورد و این خوشحالی در خاطر او ثبت می‌شود.

اگر در رابطه با کیفیت، دوام و شستشوی این عروسک بپرسید باید به شما بگوییم که عروسک آنجل اورجینالی که در فروشگاه شازده کوچولو به فروش می‌رسد، از بهترین و با کیفیت ترین عروسک های این فروشگاه می‌باشد. همچنین با وجود کیفیت بالا از قیمتی مناسب برخوردار است. اما برای آنکه از کیفیت خرید خود مطمئن باشید بهتر است به سراغ هر سایتیا فروشگاهی نروید و فقط از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. این عروسک نرم و مهربان میتواند زیبایی خاص و منحصر به فردی به اتاق شما هدیه دهد. همچنین در رنگ های مختلف و با لباس های متفاوت وجود دارد. از این لحاظ می‌گوییم که عروسک آنجل یک عروسک تمام عیار است‌‌.

عروسک خز دار

زمانی که از تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه صحبت می‌کنیم، بهتر است بدانیم که نحوه ی شستشوی آن کمی با عروسک هایخزدار متفاوت است. عروسک های آنجل عروسکی پولیشی با پارچه ای نرم و لطیف است. به همین دلیل مناسب هدیه دادن، بازی کودکان، خریدسیسمونی و… می‌باشد. حتی کودکان خردسال نیز می‌توانند از این عروسک استفاده کنند.

 اما عروسک هایخزدار به دلیل داشتن خز یا پرز های بلند، مناسب استفاده ی کودکان زیر ۷ سال نمی‌باشند. زیرا ممکن است کودک شما عروسک را در دهان خود کند و پرز های عروسک وارد دهان کودک شود. حتی زمانیکه کودک با عروسک بازی می‌کند، ممکن است پرز و خز های ظریف عروسک جدا شود و در هوا پخش شود. به همین خاطر باعث ایجاد حساسیت برای کودک شما می‌شود‌. در نتیجه باید به هنگام خرید عروسک به سن کودک نیز توجه داشت. اما برای شستن عروسک هایخزدار بهتر است از روش زیر استفاده کنید.

  • ابتدا توجه داشته باشید که شستشوی بیش از حد عروسک هایخزدار، می‌تواند باعث کاهش عمر عروسک شما گردد.
  • حال لازم است که تگ عروسک را بررسی کنید تا بهترین حالت شستشوی آن را بدانید.
  • به هیچ عنوان از آب داغ برای شستن عروسک هایخزدار استفاده نکنید. زیرا باعث آسیب به بافت و پرز های عروسک می‌شوید و زیبایی خود را تا زیادی از دست خواهد داد.
  • بهتر است عروسک خزدار را داخل کیسه ی پارچه ای قرار دهید و از چنگ زدن عروسک به هنگام شستشو بپرهیزید.
  • بهترین روش برای خشک شدن عروسک، استفاده از هوای طبیعی و نور خورشید است. از وسایلی همچون اتو و خشک کن ماشین لباسشویی بپرهیزید.
  • می‌توانید از باد سشوار ملایم و از راه دور، برای مرتب کردن خز های عروسک کمک بگیرید. با یک شانه ی نرم و باد خنک سشوار به آرامیخزهای عروسک را مرتب کنید.

خرگوش آنجل صورتی

در انتها لازم است اشاره کنیم که خرگوش آنجل صورتی از پرفروش ترین رنگ عروسک آنجل است. پس اگر دچار شک و تردید هستید و نمیدانید که کدام رنگ عروسک آنجل را خریداری کنید، به شما خرگوش آنجل صورتی را پیشنهاد می‌دهیم. همه ی ما می‌دانیم که دخترها در هر سنی که باشند، همواره عاشق رنگ صورتی هستند. این رنگ پرطرفدار در عروسک ها نیز محبوب است. پس به خاطر محبوبیت آن رنگ صورتی فروش خرگوش آنجل صورتی دوبرابر است. خرگوش صورتی می‌تواند لباسی صورتییا لباسی آبی بر تن داشته باشد.

حال اگر شما یک عروسک آنجل صورتی دارید، در تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه دقت کنید. تا همواره بتوانید رنگ زیبای آن را حفظ کرده و در تمیزی و درخشندگی عروسک بکوشید. فرقی ندارد که این عروسک را به روش دستییا با ماشین لباسشویی شستشو دهید، نکته ی مهم آن است که این عروسک را به تنهایی بشویید‌. زیرا رنگ صورتی بسیار روشن و آسیب پذیر است و ممکن است به هنگام شستشو با دیگر عروسک ها یا لباس‌ها، رنگ پذیر باشد. از این بابت لازم است که ایمنی شستشو را رعایت کنید تا یک عروسک سالم و زیبا داشته باشید.

سیاه شدن صورت عروسک

اگر صورت عروسک پولیشی شما سیاهیا چرک مرده شد، ابتدا باید اقدام به تمیزی آن قسمت کنید. برای رفع این سیاهی می‌توانید کمیتاید بدون آنزیم را در ظرفی بریزید. سپس مقدار کمی آب به آن اضافه کنید تا مخلوط به دست آمده خمیری شود‌. حال می‌توانید با کمک یک فرچه ی کوچکیا مسواک بسیار نرم، خمیرتاید و آب را به صورت عروسک پولیشی بزنید. زمانیکه مسواک یا فرچه را به صورت عروسک می‌کشید، متوجه کمرنگ شدن سیاهییا برطرف شدن چرک مردگی آن خواهید شد. حال می‌توانید با دستمالی تمیز و کمی آب، مواد شوینده را از روی صورت عروسک آنجل پاک کنید و عروسک را به صورت کامل شستشو دهید. پس از شستشوی نهایی شاهد درخشندگی و تمیزی عروسک می‌شوید.

سخن پایانی

در این مطلب آموختیم که تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه چگونه ممکن است. همچنین با نحوه شستشوی عروسک خرس ولنتاینیا عروسک هایخزدار آشنا شدیم. حال می‌دانیم که کدام روش برای تمیز کردن عروسک ما موثر است و با رعایت چه نکاتی باید از آن روش استفاده کرد. اگر قصد شستن عروسک کودک خود را دارید، بهتر است از تابش نور آفتاب برای خشک شدن آن کمک بگیرید.

 زیرا نور خورشید به روند سرعت خشک شدن و ضدعفونی کردن عروسک کمک می‌کند. شما می‌توانید بهترین نتیجه را از این روش کسب کنید. از شما تقاضا داریم که این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. تا در تمیز کردن عروسک های کودکان آنها موثر باشیم. زیرا با این عمل می‌توانیم سلامتی و شادی را به کودکان شما هدیه دهیم. شما نیز با اشتراک گذاشتن مطالب سایت شازده کوچولو در این کار سهیم هستید. سپاس از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید.

دیدگاهی در مورد “تمیز کردن عروسک خرگوش آنجل در خانه

  1. kosar doosti گفت:

    بنده این محصول را از شما خریداری کرده ام واقعا با عکسی که گذاشتید مو نمیزند و اورجینال است.
    وقتی هم که بچه ام اونو کثیف میکنه با خیال راحت میندازمش توی ماشین لباسشویی و مثل روز اولش میشه
    ممنونم از شما بابت جنس های اورجینال و قیمت مناسبتان.

    1. shazdekuchulutoys گفت:

      سلام وقت عالی بخیر.
      خدا را شکر که رضایت کافی را داشته اید.
      بله برای شستن عروسک , کافیست همونطور که لباس هایتان را با ماشین لباسشویی میشورید , این عروسک ها رو هم با مایع های تمیز کننده بشویید و همانند روز اول تحویل بگیرید.
      سپاس از نظر لطف شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *