مجله ی کودک

نقش عروسک در فنگ شویی خانه چیست؟

نقش عروسک در فنگ شویی خانه چیست؟

درود بر دنبال کنندگان اسباب بازی فروشی آنلاین شازده کوچولو، ما اومدیم با یک مقاله بسیار جذاب و کاربردی در مورد نقش عروسک در فنگ شویی خانه. امروزه در مورد علم فنگ شویی اطلاعات بسیار زیادی مطرح می‌شود و برخی از آن ها کاملا صحیح است و برخی دیگر خرافی می‌باشند. زمانی که صحبت از متا فیزیک می‌شود، معمولا افراد بسیار زیادی خود را به عنوان متخصص این حوزه معرفی  خواهند کرد. در صورتی که اینگونه نیست و به نوعی می‌توان گفت که این دانش قدمتی بیش از هزار سال دارد و از طرفی مطالب بسیار زیادی نیز در مورد آن نقل شده است.  قبل از بررسی نقش عروسک در فنگ شویی خانه لازم است به دو نکته بسیار مهم اشاره کنیم. اولین نکته جدا کردن مفهوم فنگ شویی از قانون جذب و موضوعاتی از این دست خواهد بود.

چرا که اساس کار فنگ شویی انرژی آزاد طبیعت است و اما در قانون جذب شرایط کاملا متفاوت است و هر انسان به عنوان یک تولید کننده فرکانس شناخته می‌شود. دومین نکته بسیار مهی که باید به آن توجه نمایید، استفاده از وسایل و همچنین قواعد فنگ شویی در تمام منزل است. اگر شما تنها اتاق کودکان خود را بر اساس قوانین فنگ شویی تنظیم کنید. فرزند شما نسبت به دیگر بخش‌های منزل احساس خوبی نخواهد داشت و به همین دلیل نیز بیشتر زمان خود را در فضای اتاق خود سپری خواهد کرد. دقت کنید که متخصصین این حوزه کودکان بسیار زیادی که دچار مشکلات بیش فعالی می‌باشند را با چند تکنیک بسیار ساده درمان کرده‌اند. شما نیز به سادگی می‌توانید از این موضوع در راستای حفظ خانه و خانواده خود کمک بگیرید.

فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی مربوط به چین باستان می‌باشد و بر اساس آداب و سنن چین باستان تعریف شده است. اما بعد از گذشت سال ها در مورد آن تحقیقات بسیار زیادی در شرق و غرب صورت گرفته است. به همین دلیل فنگ شویی محدود چین نمی‌شود و در کشورهای اروپایی و آمریکایی نیز به صورت قابل توجه از آن استفاده می‌شود. به همین دلیل است که در این بخش تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا به بررسی نقش عروسک در فنگ شویی خانه بپردازیم. هدف از فنگ شویی استفاده از جریان آزاد انرژی در جهان می‌باشد. همانطور که می‌دانید حرکات ماه، ستارگان و سیارات روی انرژی افراد سطح زمین تاثیر مستقیم دارد. جزر و مد یک نمونه بسیار کوچک از این تاثیر است و می‌توان بخش‌ها و اطلاعات بسیار بیشتری نسبت به آن پیدا کرد.

زمانی که در فنگ شویی اتاق خود از وسایل و سازه های مناسب استفاده می‌کنید، انرژی مثبت و سازنده را به سمت اعضای خانواده خود هدایت می‌کنید. اما زمانی که شما از رنگ و همچنین سازه های مناسب در فنگ شویی خانه خود استفاده نمی‌کنید، خانه و محل زندگی شما بد یمن خواهد شود. ما چیزی تحت عنوان خانه بد شگون نداریم، بلکه اگر روی ترازهای انرژی و وسایل آن اندکی کار شود، شرایط خانه در بهترین حالت خود خواهد بود و افراد نیز در آن جا احساس بسیار مناسبی خواهند داشت. استفاده از عروسک در فنگ شویی تنها یکی از صد ها تکنیک در این بخش می‌باشد و از طرفی تاثیرات قابل توجهی نیز دارد.

به عنوان مثال اگر یک کودک در چین باستان دچار کابوس و خواب‌ های آشفته میشد، معمولا با چند عروسک و همچنین تغییر در محل خواب کودک این موضوع را به صورت کامل درمان میکردند. دقت کنید که در این روش اصلا روی کودک کار انجام نداند و از طرفی کودک نیز در جسم خود تغیری احساس نمی‌کند. اما در واقعیت انرژی و همچنین سطح فکری کودک به صورت دست خوش تغییر شده است. البته از عروسک صرفا برای فنگ شویی اتاق کودک استفاده نمی‌شود. بلکه می‌توانید از این علم هزار ساله در اتاق خود نیز استفاده نمایید.

فنگ شویی چیست؟

حیوانات خوش یمن برای خانه چیست ؟ / عروسک های خوش یمن برای خانه

زمانی که به دنبال پاسخ سوال « نقش عروسک در فنگ شویی خانه چیست؟ » می‌باشیم، اولین و مهمترین چیزی که باید به آن توجه نمایید، نقش هر عروسک می‌باشد. در بخش خرید آنلاین عروسک شازده کوچولو می‌توانید صدها مدل عروسک پیدا کنید. اما آیا تمامی این عروسک ها در فنگ شویی تاثیر گذار است؟ بله . آیا تمامی این عروسک ها منجر به احساس خوب و آرامش کودکان می‌شود؟ خیر. به همین دلیل است که در این بخش به صورت ویژه در مورد عروسک ها و همچنین نقش آن ها صحبت خواهیم کرد. دقت کنید که امروزه متخصصین انرژی درمانی نیز فارق از فنگ شویی به نقش و تاثیر عروسک در اتاق کودکان اشاره می‌کنند.

1.    عروسک سگ

یکی از بهترین و جذابترین عروسک هایی که در فنگ شویی اتاق بچه ها مورد استفاده است و می‌تواند انرژی خانه را نیز دو چندان کند، عروسک سگ نگهبان می‌باشد. عروسک سگ نگهبان معمولا به کودکان این گونه القاء می‌کند که انرژی مورد نیاز شما به بهترین شکل ممکن تامین می‌شود. از طرفی موفقیت اجتماعی و همچنین ثروت نیز به صورت غیر مستقیم برای فرزند شما به ارمغان خواهد آمد. شاید فکر کنید که عروسک سگ نگهبان چه ارتباطی به ثروت کودکان دارد؟ به یاد داشته باشید که مهمترین ثروت کودکان در بدو تولد پدر و مادر آن ها می‌باشد و عروسک سگ نگهبان نیز به کودکان شما احساس غرور و آرامش مثبتی را القاء می‌کند.

در صورتی که فرزند شما نیمه شب از خواب بیدار می‌شود و علت آن را نیز نمی‌دانید بهترین کار استفاده از یک عنصر آرامش دهنده می‌باشد. سعی کنید عروسک سگ نگهبانی تهیه کنید که رنگ آبی و یا سبز داشته باشد. در این صورت کودک شما علاوه بر احساس بسیار پاک خود می‌تواند به نتایج بسیار جذابی نیز دست پیدا کند. اما زمانیکه که کودک شما در شب دچار کابوس و یا احساسات بد می‌شود، با استفاده از عروسک سگ نگهبان می‌توانید به سادگی خواب و احساسات او را به صورت مثبت تحریک سازید.

همچنین در صورتی که به دنبال خرید عروسک سگ آنلاین می‌باشید، شازده کوچولو یک انتخاب بسیار عالی برای شما خواهد بود. در بخش اسباب بازی پسرانه و یا دسته بندی عروسک می‌توانید بهترین و جذابترین عروسک های سگ نگهبان را تهیه نمایید. البته به این موضوع توجه کنید که بخش پشتیبانی آنلاین شازده کوچولو نیز در انتخاب این عنصر حیاتی به شما کمک خواهد کرد.

2.    اسب

در صورتی که کودک عزیز شما معمولا انرژی بسیار کمی دارد و مدت زمان زیادی در خانه بی حال و بی انرژی است، به جای خرید تب لت برای بازی کردن او یک عروسک پولیشی جذاب اسب تهیه کنید. در این صورت سطح انرژی کودک عزیز شما افزایش پیدا می‌کند و از طرفی آرامش او نیز به دلیل عوامل خارجی برهم نخواهد خورد. اسب در فنگ شویی نماد تحرک، طراوت، جنب و جوش می‌باشد. به همین دلیل است که در ورزشگاه‌ های بزرگ چین از تمثال اسب استفاده می‌شود. همچنین در صورتی که عروسک اسب شما از جنس مواد پلاستیکی باشد و کودک نتواند با آن بازی کند، سطح انرژی او افزایش پیدا می‌کند، اما بروز آن اندکی سخت خواهد بود. به عنوان مثال کودک شما تمایل به بازی کردن دارد، اما قرار نیست که صدای خنده او کل خانه را پر کند.

زمانیکه شما قصد دارید سطح انرژی خود را به صورت کلی افزایش دهید، در این صورت بهتر است که عروسک اسب را بخش جنوب شرقی منزل خود نگهداری کنید. اگر در پشت و یا اطراف آن یک آینه نیز قرار دهید که سطح انرژی و بازدهی مورد نظرتان دو چندان خواهد شد. در بخش های بعدی این موضوع را به صورت دقیق و علمی مورد بررسی قرار خواهیم داد. همواره به این موضوع توجه نمایید که سطح انرژی افراد زمانی افزایش پیدا می‌کند که در روز حداقل یکبار به عروسک و یا مجسمه اسب نگاه کنند.

اسب در فنگ شویی

3.    گاو

یکی از عروسک هایی که به صورت ویژه در روحیه کودکان و حتی والدین آن ها تاثیر گذار است، عروسک گاو می‌باشد. در مورد عروسک گاو و یا مجسمه آن اطلاعات بسیار زیادی نقل شده است. برخی از آن ها مربوط به ماورا طبیعه است و برخی دیگر در دنیای مادی ما ملموس خواهد بود. در صورتی که کودک شما به دنبال رشد شخصیت و بهبود مهارت های اجتماعی خود می‌باشد، عروسک گاو یک انتخاب بسیار عالی خواهد بود. دقت کنید که این عروسک دختر و پسر هم ندارد و می‌تواند به عنوان یک گزینه بسیار جذاب و کاربردی شناخته شود. به عنوان مثال عروسک گاو موزیکال رقصنده، یک نمونه بسیار جذاب و زیبا برای کودکان خواهد بود. این عروسک معمولا مورد توجه افراد زیادی قرار میگیرد، چرا که علاوه بر زیبایی عملکرد بسیار جالب و جذابی را نیز از خود نشان داده است.

نقش عروسک در فنگ شویی خانه، فراتر از چیزی است که بتوانید آن را تصور کنید. همواره به این موضوع توجه نمایید که یک عروسک بسیار جذاب می‌تواند علاوه بر حال خوب فرزند شما روی رشد او نیز تاثیر گذار باشد. از طرفی اگر در معماری منزل شما نیز به فنگ شویی توجه کافی نشده باشد، می‌توانید با یک برنامه ریزی مناسب و خرید چند عروسک به صورت کامل و جامع به اهداف خود دست پیدا کنید. عروسک گاو معمولا بیشتر جذب انرژی مثبت را دارد و می‌تواند این انرژی در سطوح بالای خانه نیز اعمال کند. عروسک و یا مجسمه گاو از محدود تمثال هایی است که نیاز به آینه برای افزایش انرژی ندارد، چرا که خود یک عامل بسیار قوی و انرژی بخش شناخته می‌شود.

4.    اردک

معمولا کسانی که دو قلو دارند و یکی از قل ها پسر و دیگری دختر می‌باشد در مورد رفتار و همچین اعمال آن ها بسیار نگران می‌باشند. رفتار نامناسب خواهرها و بردار ها گاها برای والدین نگران کننده است. نگران نباشید در فنگ شویی برای این موضوع نیز یک تمثال و انرژی قابل توجه وجود دارد. معمولا مجسمه و یا عروسک اردک می‌تواند به صورت جدی روی سطح انرژی افراد تاثیر گذار باشد و آن ها را دعوت به آرامش کند. حتی زوج هایی که به تازگی ازدواج کرده‌اند و به فرزند دار شدن فکر می‌کنند، با عروسک و یا مجسمه یک جفت اردک می‌توانند احساس بسیار جذابی را در اتاق خواب خود تجربه کنند. همواره به این موضوع توجه داشته باشید که والدین موفق معمولا به سطح انرژی خود در همه حال توجه می‌کنند.

در صورتی که با نقش عروسک در فنگ شویی خانه آشنا شدید و از طرفی پسر و دختر شما در سنین نوجوانی و کودکی خود با خواهر خود رابطه مناسبی ندارد، به سادگی می‌توانید از طریق اسباب بازی اردک رقاص موزیکال احساسات بین آن ها را ترمیم نمایید. اگر بتوانید برای هر یک از آن ها یک عروسک مجزا تهیه کنید و آن ها نیز با اردک خود به تنهایی بازی کند، معمولا نتایج بسیار جذابی به دست خواهید آورد. همچنین زمانیکه به نقش عروسک در فنگ شویی خانه ایمان دارید، می‌توانید از اتاق خواب خود شروع کنید. سپس به سراغ قسمت های دیگر خانه بروید. یک مجسمه دکوری اردک تهیه کنید و در اتاق خواب خود قرار دهید. تا زمانیکه روابط شما با همسر خود در شرایط بهتری قرار گرفت، این موضوع به این معنی است که بری کودکان شما نیز تاثیر گذار می‌باشد.

5.    لاک پشت

در بخش‌های ابتدایی این مقاله به این موضوع اشاره کردیم که کودکان می‌توانند با مجسمه و یا عروسک مناسب، مقدار بیش فعالی خود را اندکی کم و زیاد کنند. یکی از عروسک هایی که می‌تواند به صورت ویژه برای کودکان بیش فعال مناسب باشد، عروسک لاک پشت می‌باشد. وقتی که عروسک لاک پشت کودکتان از جنس چوب و فلز سبک باشد، تاثیر دو چندان خواهد داشت. از طرفی لاک پشت نماد عمر طولانی، آرامش و صداقت خواهد بود. به همین دلیل کودکان شما در مواجه با انرژی این عروسک جذاب می‌توانند احساسات بسیار خوبی را تجربه کنند. از طرفی به این موضوع توجه نمایید که یک عروسک خوشگل و جذاب معمولا دارای داستان و ریشه متعالی خواهد بود. به همین دلیل است که عروسک لاک پشت در چین نیز یک عروسک محترم و مقدس شناخته می‌‌شود.

دقت کنید که احساس سطح انرژی و آرامش لاک پشت نیاز به اندکی زمان دارد. این گونه نیست که شما امشب این عروسک جذاب را خریداری کنید و روز بعد نیز متوجه وجود انرژی آن شوید. چرا که سطح انرژی این عروسک جذاب معمولا پایین و اندکی خاص خواهد بود. به همین دلیل است که قرار دادن عروسک لاک پشت در مقابل آینه می‌تواند سرعت و همچنین قدرت آن را دو چندان کند. دقت کنید که عروسک و یا مجسمه لاک پشت برای مردان مقتدر و اندکی تند خو نیز بسیار مناسب و جذاب است.

عروسک لاک پشت در فنگ شویی

سخن پایانی

در این بخش به صورت ویژه در مورد نقش عروسک در فنگ شویی خانه صحبت کردیم. در صورتی که برای خرید عروسک هماهنگ با فنگ شویی منزل خود، سوال و یا چالشی دارید، می‌توانید از طریق بخش گفت و گوی آنلاین سایت اسباب بازی فروشی اینترنتی شازده کوچولو با ما ارتباط برقرار کنید و پاسخ سوال خود را دریافت کنید. همواره به این موضوع توجه نمایید که عروسک های کودکان شما صرفا سطح انرژی آن ها را تغییر نمی‌دهند، بلکه هر یک از آن ها می‌تواند به صورت قابل توجه روی روحیه و همچنین اخلاقیات آن ها نیز تاثیر گذار باشد. به همین دلیل است که چینی‌ ها و حتی اروپایی ها در خرید عروسک و مجسمه برای منزل خود وسواس بسیار زیادی به خرج می‌دهند. این موضوع فارق از نقش عروسک در فنگ شویی خانه خواهد بود.

از طرفی شما نیز به عنوان یک والدین آگاه در زمان خرید عروسک برای کودکان خود زمان کافی صرف کنید. باور کنید که صرفا قیمت یک عروسک آخرین موضوعی است که در سلامت کودک شما تاثیر گذار است. انرژی عروسک، داستان عروسک، کیفیت ساخت و همچین سلامت عروسک در بازی کردن کودک و نظر او بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در صورتی که تجربه خرید عروسک برای فنگ شویی و تغییر فضای خود دارید، با ما در بخش کامنت های این مقاله مطرح کنید. در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را برای شما ثبت خواهند کرد. خوشحال می‌شویم که فروشگاه اسباب بازی آنلاین شازده کوچولو را در فضای مجازی خود با دیگران مطرح کنید. چرا که شما با این کار به شاد کردن دل کودکان کمک فراوانی خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *